Sunday, August 19, 2012

Ikaw


Ikaw
August 14, 2007



Ikaw, hinungdan ni'ng gugma ko'ng hilabihan;
Ikaw ang hulagway nga gidamgo ko kadaghan;
Ikaw mao ako’ng yuta, tubig ug langit;
Ikaw ang simbahon ko hangtud sa kangitngit.

Ikaw, gipas-an ko’ng dugay na nga gi-antos;
Ikaw ang nagpusgay sa prinsipyo ko’ng bug-os;
Ikaw ang nilalang nga sa ako nakaako;
Ikaw, nagahatag sa kasubo ni’ng dughan ko.

Ikaw ako’ng kasakit; pod, ikaw ako’ng kalipay.
Ikaw ako’ng kamatayon; pod, ikaw ako’ng kinabuhe.
Ikaw ako’ng kangitngit; pod, ikaw ako’ng kahayag.
Ikaw ako’ng kapakyasan; pod, ikaw ako’ng paglaum.

Bisan pa man, taliwala niini'ng tanan,
Ani-a ako kanimo andam makig-uban sa kanunay
Paingon sa lapyahan diin ang gugma ‘ta natunhay,
Ug ang balod sa kapalaran, ugay-ugayon sa kahangturan.


Copyright © 2013 by Nhejzheen

No comments:

Post a Comment

Salamat sa pagbasa, higala. Ingna kuno 'ko kung unsa ang imo'ng ika-estorya. Ug suginli unya pod 'ko kung unsa ang imo'ng gusto'ng ipadayag o i-sugyot nganhi. Bililhon kaayo kanako ang imo'ng ikasulti. Palihug ayaw unya kalimot sa pag-JOIN ug/o SUBSCRIBE sa akong blog. Salamat kanimo, kababayan!

Mahinungdanon: Kung anaa man ugaling ako'y nahimo'ng sayop, typographically, o unsa ba dinha, i-awhag unya palihug ang ako'ng pagtagad. Dako kaayo'ng ikatabang ang imoha'ng pagsugilon, ug dugang pod usab kini nga mapausbaw ang ako'ng katakus sa pagsulat. Daghan kaayo'ng salamat!