Sunday, August 19, 2012

Unta ug Busa


Unta ug Busa
August 2007


Anaa unta’y hugpong ang managkaila; 
Anaa unta’y tagsa ka mga pamilya; 
Anaa unta’y pundok ang mga parente
Diin GUGMA mao'ng hingpit nga haligi. 

Anaa unta’y makanunayo'ng kahayag; 
Anaa unta'y paglaum tin-aw damlag; 
Anaa unta’y pagbati'ng matinud-anon
Sa kangitngit ug ma-dulom nga adlawon. 

Anaa unta’y kasadya ug kalipay; 
Anaa unta’y kalinaw ug kahapsay; 
Anaa unta’y kasuod ug kahi-usa, 
Sa nasud 'ta nga wala'y panaghi-usa. 

Busa, igsoon, managtimbayayong kita!
Ayohon nato ang guba ta’ng demokrasya!
Undangon pangorakot, pagka-dili matinud-anon; 
Pilipino'ng dubok-pamatasan ato nga baghoon.


Copyright © 2012 by Nhejzheen

No comments:

Post a Comment

Salamat sa pagbasa, higala. Ingna kuno 'ko kung unsa ang imo'ng ika-estorya. Ug suginli unya pod 'ko kung unsa ang imo'ng gusto'ng ipadayag o i-sugyot nganhi. Bililhon kaayo kanako ang imo'ng ikasulti. Palihug ayaw unya kalimot sa pag-JOIN ug/o SUBSCRIBE sa akong blog. Salamat kanimo, kababayan!

Mahinungdanon: Kung anaa man ugaling ako'y nahimo'ng sayop, typographically, o unsa ba dinha, i-awhag unya palihug ang ako'ng pagtagad. Dako kaayo'ng ikatabang ang imoha'ng pagsugilon, ug dugang pod usab kini nga mapausbaw ang ako'ng katakus sa pagsulat. Daghan kaayo'ng salamat!