Tuesday, September 25, 2012

Haiku and Chinquain

September 17 - 22 of 2012

Haiku

Sweet Vengeance

Her luminous smile
Can be seen from thousand miles
Blinding his blue eyes.
-------------------------

Hurt by Heart

On the way to him
A lovely girl dances
Singing her sad cry.
-------------------------

Enamored

Deciduous tree danced
While a bird perched on its branch
Losing its feathers
(one by one).
-------------------------

Chinquain


Diing Butang Matawag Ko’g Poy’anan sa Kahangturan

Payag
Sa hagwa nga
Wala’y paglungtad ni’ng
Hinigugma - nga ako pod…
Mao!
-------------------------

Gugmang Tunhay

Yabi
ang ikaw ra
Gugma makaabli
sa pultahan sa pagbating
putli.
-------------------------
Love in Disgust

Damn you!
You wicked one
Of mighty roar who hides
Your tail behind your back; so queer
My love!
-------------------------

Batbat ko sa Gugmang Bug'os

Balod
'Kaw sa dagat
Gihampas bugwak ni'ng
Sulog, taub, dagat-suba
Sagol.
-------------------------

Hangyo

Darkest
Of the night of
All nights, here I come! Lamdagi
Ni'ng imong kinailadmang
Ako.

Copyright © 2013 by Nhejzheen

No comments:

Post a Comment

Salamat sa pagbasa, higala. Ingna kuno 'ko kung unsa ang imo'ng ika-estorya. Ug suginli unya pod 'ko kung unsa ang imo'ng gusto'ng ipadayag o i-sugyot nganhi. Bililhon kaayo kanako ang imo'ng ikasulti. Palihug ayaw unya kalimot sa pag-JOIN ug/o SUBSCRIBE sa akong blog. Salamat kanimo, kababayan!

Mahinungdanon: Kung anaa man ugaling ako'y nahimo'ng sayop, typographically, o unsa ba dinha, i-awhag unya palihug ang ako'ng pagtagad. Dako kaayo'ng ikatabang ang imoha'ng pagsugilon, ug dugang pod usab kini nga mapausbaw ang ako'ng katakus sa pagsulat. Daghan kaayo'ng salamat!