Sunday, August 19, 2012

Gugma'ng Sayop


Gugma'ng Sayop
2007

Ikaw'g ako,
Adto didto;
Hawid-kamot;
Halok, gakos.

Ikaw, tan-aw;
Ako, ulaw;
Ambot ngano,
Hadlok, ako.

Ikaw, hangyo,
Balibad 'ko;
Hangtud, sugot;
Hubo, sapot.

Ikaw, suko!
Libog, ako;
Ako, buntis;
Hain ka, Jess?

Ikaw, langyaw;
B'yaan ako;
Ma ug Pa mo,
Sa 'ko, wa'y gusto.

Pagka-wa'y ayo!
Tulubagon mo,
Di' atobangon;
Pagkalooy ko.






Think for a moment to avoid a lifetime of regret. A few moments of pleasure are nothing compared to unending pain for you and others.


Copyright © 2012 by Nhejzheen



No comments:

Post a Comment

Salamat sa pagbasa, higala. Ingna kuno 'ko kung unsa ang imo'ng ika-estorya. Ug suginli unya pod 'ko kung unsa ang imo'ng gusto'ng ipadayag o i-sugyot nganhi. Bililhon kaayo kanako ang imo'ng ikasulti. Palihug ayaw unya kalimot sa pag-JOIN ug/o SUBSCRIBE sa akong blog. Salamat kanimo, kababayan!

Mahinungdanon: Kung anaa man ugaling ako'y nahimo'ng sayop, typographically, o unsa ba dinha, i-awhag unya palihug ang ako'ng pagtagad. Dako kaayo'ng ikatabang ang imoha'ng pagsugilon, ug dugang pod usab kini nga mapausbaw ang ako'ng katakus sa pagsulat. Daghan kaayo'ng salamat!