Thursday, December 20, 2012

Kahibulongang Halawod sa Lapyahan




Kahibulonga'ng Halawod sa Lapyahan
December 17, 2012


O Daniel, Daniel ko'ng hinigugma~
Sud-onga, sud-onga gayud kini'ng ako'ng 
                                               lapyahan;
Subay-subaya ang kapunaw-punawan, 
Subli-subli-a pagsusi lagpas sa higante'ng 
                                               sakayan.
Kalim'ti, lim'ti ang ka-itum sa panganod;
Totoki, totok gayud sa mga mahidlawo'ng
                                               balod;
Iduko, iduko ang malawomo'ng kahisubo;
Panginhas! panginhas sa matam-iso'ng 
                                               halawod.
Matag gutlo nagbaba kini: kini ug sugilanon.
Hapyora, hapyora sa imo'ng mga puti'ng
                                                pilok.
Wa ba kay nabati'ng kabug-at? Wa ba?
Wa ba kay namatikdan bisan d'yutay ra,
                                                wa ba?                  
Lantawa, lantaw sa kalay'on sa halawod.
Ingon ana ka-halawom, lawom! ingon ana 
                                                gayud.
Piyong ug kadyot. Piyong, my love~
Mata! mata! mahulog unya imo'ng mga
                                                 mata!
Pakighigala, higala-a ang imo'ng mga ngabil;
Gaksa, gaksa'g ayo sa gugma imo'ng mga 
                                                 tudlo. 
Tungod kay... tungod kay niini'ng taknaa, 
Duyanon mo, duyanon mo ang nahikatulog nga
                                                 kasingkasing;
Duyogan mo, duyogan mo ang nagpangadye nga
Pagbati, pagbati nga karon, ugma, ug hangtud sa
                                                 langit.

Copyright © 2012 by Nhejzheen



2 comments:

  1. nindot sad kaau ni nhejzheen.. nahan kaau ko ani. :-)

    ReplyDelete
  2. Hi Mylene! Salamat kaayo sa imohang comment, dear. :)

    ReplyDelete

Salamat sa pagbasa, higala. Ingna kuno 'ko kung unsa ang imo'ng ika-estorya. Ug suginli unya pod 'ko kung unsa ang imo'ng gusto'ng ipadayag o i-sugyot nganhi. Bililhon kaayo kanako ang imo'ng ikasulti. Palihug ayaw unya kalimot sa pag-JOIN ug/o SUBSCRIBE sa akong blog. Salamat kanimo, kababayan!

Mahinungdanon: Kung anaa man ugaling ako'y nahimo'ng sayop, typographically, o unsa ba dinha, i-awhag unya palihug ang ako'ng pagtagad. Dako kaayo'ng ikatabang ang imoha'ng pagsugilon, ug dugang pod usab kini nga mapausbaw ang ako'ng katakus sa pagsulat. Daghan kaayo'ng salamat!