Friday, September 28, 2012

Kumpisal ni Agatha


Kumpisal ni Agatha
August 11, 2007

O hinigugma, panapaw ako'ng isugid...
Handuraw'g panglantaw, kangil-ad, nagpatigbabaw; 
Bakak, kapakyasan, kasakit, mapingtas;
Saad ko, mahal ko, nahisulat, napapas.

Kalangitan, mando-i, pakisayri ako!
Taghoy sa hangin, tingog sa kahilom, kini nagpadayon.
Nagpatim-aw, nagpatigbabaw - kasilag sa adlaw;

Ug kadaut sa maanindot ko'ng kinabuhe'ng hapsay.

O langit ko, dungawa ako.
Ipakita ang pinakakusog nga liti ug bagyo.
Buhata! himo-a! kutob sa imong mahimo -
Para maamgo ko gayud ang sayop ko'ng nahimo.


Pinangga ko, pasaylo-a ako.
Dili ko tuyo ang pagpanapaw kanimo.
'Sayod ka kahimtang maoy kabasulanan.
Apan nasayran mo unsa ang matuod nga hinungdan.


Hinungdan, o hinungdan... ngano man?!
Nipatim-aw ka man ni'ng among kiliran sa kapakyasan.
Ikaw man unta ang dugang, awit sa kalanggaman,
bulak sa tanaman: ug kalipay nga hilabihan.
Tingog mo'g tingog ko kini naghagawhaw;
Sama sa balod, mokuso ako, ikaw molingaw.
Salamat pinalangga apan nahisab'tan mo ba?
Mangtas mo'ng hinigugma, kangil-ad ba, kangil-ad!

Tabang! mahal ko, ako moingon.
Dili pa igo ang imong pagabuhaton. 
Makagagahum mo, tanlag ko - mao ra'y paglaum;
Sa maayo'ng kaugmaon diin ato nga maangkon.




Copyright © 2012 by Nhejzheen

4 comments:

  1. Replies
    1. Salamat kaayo sa paghapit dinhe, ug pagbasa niini nga balak. Kabahin sa imohang gikasulti, gikalipay ko kaayo. Bitaw, salamat g'yud! :)

      Delete

Salamat sa pagbasa, higala. Ingna kuno 'ko kung unsa ang imo'ng ika-estorya. Ug suginli unya pod 'ko kung unsa ang imo'ng gusto'ng ipadayag o i-sugyot nganhi. Bililhon kaayo kanako ang imo'ng ikasulti. Palihug ayaw unya kalimot sa pag-JOIN ug/o SUBSCRIBE sa akong blog. Salamat kanimo, kababayan!

Mahinungdanon: Kung anaa man ugaling ako'y nahimo'ng sayop, typographically, o unsa ba dinha, i-awhag unya palihug ang ako'ng pagtagad. Dako kaayo'ng ikatabang ang imoha'ng pagsugilon, ug dugang pod usab kini nga mapausbaw ang ako'ng katakus sa pagsulat. Daghan kaayo'ng salamat!