Monday, September 10, 2012

Korongkongho


Korokongho
2009

Pagkabaho mo Korokongho.
Baligya mo ang imong boto.
Panghunahuna mo wa'y klaro.
Ugma mo kay bubarato.

Tagpila man ang imong ugma?
Kantidad nga wa'y hinungdan?
Ang  TUNOB mo gipahimuslan
Sa politiko'ng wa'y kapuslanan.

Suginli ko, Korokongho,
Kung nalipay ka, kinabuhe mo.
Nasud mo, nasud ko, -
Sakit sud-ongon ang kahimtang mo.

Naandan mo nga pagbaligya,
Kumuton na sa imong palad;
Dili na ibulikadkad
Sa salaping makapaunlod.

Ayaw na g'yud hikalimti
Ang panultihon mao kini:
"Pagbaligya sa boto mo
Hinungdanan sa... PANOBORNO!"


Copyright © 2012 by Nhejzheen

No comments:

Post a Comment

Salamat sa pagbasa, higala. Ingna kuno 'ko kung unsa ang imo'ng ika-estorya. Ug suginli unya pod 'ko kung unsa ang imo'ng gusto'ng ipadayag o i-sugyot nganhi. Bililhon kaayo kanako ang imo'ng ikasulti. Palihug ayaw unya kalimot sa pag-JOIN ug/o SUBSCRIBE sa akong blog. Salamat kanimo, kababayan!

Mahinungdanon: Kung anaa man ugaling ako'y nahimo'ng sayop, typographically, o unsa ba dinha, i-awhag unya palihug ang ako'ng pagtagad. Dako kaayo'ng ikatabang ang imoha'ng pagsugilon, ug dugang pod usab kini nga mapausbaw ang ako'ng katakus sa pagsulat. Daghan kaayo'ng salamat!