Wednesday, January 30, 2013

Tunok ni Rosas




Tunok ni Rosas
January 29, 2013

Bukhara kini'ng piyoos
nga natun-ogan
nga gihilantan
nga gi-uhaw
sa imo'ng ngalan.

Dad-a kanang baso nga puno sa kalayo.
Lantawa ang pangadye sa mga tabugok.
Naglingo-lingo ang mga tabasak.
Pangayo ug relo, adto-i ang luyo--
nga nag-umido remedyo sa
alboroto sa imo'ng lolo Dominggo.
Hangyo-a ang pari nga nagmata.
Singhagi siya!
Namati ba? Biya-e, pasagdi ang amaw
nga kulisaw nga nagtuyhad sa ilalom sa sako,
tinan-ugan sa bakolo.

Nagbakho ang rosas...
Natunok sa tunok...
Gitunok sa tunok...
Wala siya'y tunok...
Nagtungok lang siya.

Copyright © 2013 by Nhejzheen

No comments:

Post a Comment

Salamat sa pagbasa, higala. Ingna kuno 'ko kung unsa ang imo'ng ika-estorya. Ug suginli unya pod 'ko kung unsa ang imo'ng gusto'ng ipadayag o i-sugyot nganhi. Bililhon kaayo kanako ang imo'ng ikasulti. Palihug ayaw unya kalimot sa pag-JOIN ug/o SUBSCRIBE sa akong blog. Salamat kanimo, kababayan!

Mahinungdanon: Kung anaa man ugaling ako'y nahimo'ng sayop, typographically, o unsa ba dinha, i-awhag unya palihug ang ako'ng pagtagad. Dako kaayo'ng ikatabang ang imoha'ng pagsugilon, ug dugang pod usab kini nga mapausbaw ang ako'ng katakus sa pagsulat. Daghan kaayo'ng salamat!