Friday, December 7, 2012

Maayo pa ang Iring kay Tulog-Kaon


Maayo pa ang Iring kay Tulog-Kaon

Udtong Totok
(Sa ako'ng atobangan mao ang iring nga nahinanok sa katulogon.)
12/06/2012

Emily ang iyaha'ng ngalan,
Natulog nga sa habol nagbalukot
(Gusto 'ko unta nga mani-odto!).
Nakapahimoot kanako ang katulogon,
Sa iyahang kahilum ako nahinanok
--Apan nahigmata ako sa iya'ng paghagok!
Nagtuo ko man tawo ra'y kaantigo!
Maayo pa ang iring kay "tulog-kaon",
Samtang kita'ng tawo...
Dili ra duha ka pulong kon dili nilibo-libo,
Pakapinan pod dayon ug Facebook.
Mga anak intawon nanagtyabaw,
Mga tiyan daw yagpis pa's bingka'ng tikoy:
Nanaghaw-ang, nanagkutoy'g nagdagook,
Wala gani himasa, gipangmuta pa!
Nanuktok ang silingan...
Nagkalanrakas! - mura'g dili poy'anan.
Ang amahan intawon hilabiha'ng paningkamot,
Mag-overtime pa gani,
Suweldo igo ra pod.
Ang kamingaw kalim'tan na lang,
Maluwas lang sa kagutom ug balayronon.
Utang dinhe, utang didto!
Nagtapun-og ang problema
Daw labhunon nga naputos sa mantsa.
Maayo pa ang iring kay tulog-kaon ra.

Copyright © 2012 by Nhejzheen

   

No comments:

Post a Comment

Salamat sa pagbasa, higala. Ingna kuno 'ko kung unsa ang imo'ng ika-estorya. Ug suginli unya pod 'ko kung unsa ang imo'ng gusto'ng ipadayag o i-sugyot nganhi. Bililhon kaayo kanako ang imo'ng ikasulti. Palihug ayaw unya kalimot sa pag-JOIN ug/o SUBSCRIBE sa akong blog. Salamat kanimo, kababayan!

Mahinungdanon: Kung anaa man ugaling ako'y nahimo'ng sayop, typographically, o unsa ba dinha, i-awhag unya palihug ang ako'ng pagtagad. Dako kaayo'ng ikatabang ang imoha'ng pagsugilon, ug dugang pod usab kini nga mapausbaw ang ako'ng katakus sa pagsulat. Daghan kaayo'ng salamat!