Sunday, December 16, 2012

Dibuho sa Gugma gikan sa Anak ngadto sa Amahan, ug Inahan

                                                         Drawn by my son, Ethan E. (aka Fritz)

Dibuho sa gugma Gikan sa Anak ngadto sa Amahan, ug Inahan
December 10, 2012

"Ania ako'ng kamot, daddy.
Dia ka, daddy.
Taym'sa! ipakita ko sa ni mama."

Samtang nagkamulong...

"Tan-awa ra, nindot lagi.
Matud pa niya
kahulagway mo daw si Yoda,
- sa Star Wars ba!
mubo lang siya."

Nilanog ang bahakhak
sa amahan.
Naglinog!
ang panimalay,
mga butang nangalisang.
Nakasinggit ko'g "iring gilaygit!"
Iring
nagdagan-dagan paingon ilalum sa higdaanan
samtang ang bata
nipahiyum ug nagkatawaha ‘sab.

"Sagdi lang sunod puhon
ako ‘ning usbon,
lahi man gud imo’ng ilong.
Ako’ng dungagan imo’ng buhok;
nagtugsoy, pulo’g duha ra pod.
Dako man imo’ng dalunggan,
mura ma’g sa elepante.
Sa tinood, anaa ba’y ingon ani?"

Padayon ang kahimoot sa amahan,
ug ako nipasabot:
Subo ko’ng ika-ingon, oo, anaa.
Matag tawo mahigmugso sa nagkadaiya’ng hitsura
apan usahay anaa gayu’y maglahi.
Maski unsa ka talagsaon ang hulagway,
unsa ka mangil-ad ang kalahi-an,
unsa ka maot ang panagway,
ug nagkahibat man ang pamay-ong,
dili sa ingon nga sila wala’y pagbati.
Susama usab sila kanato, mohilak
kung ang pulong na gani modagmal.
Ang pinakamahinungdanon kay
dili kini nila tinuyo-an, kon dili, 
dag-umong hagit lamang sa kapalaran.

"Hmmm…" (pakigduyog sa kasubo inubanan sa pagkulismaot)

Samtang nagkamulong...


"Daddy! hadlok man imo’ng mata.
Tan-awa gud… 
I love you, daddy~
Hey! nagpataas ka sa imo’ng kamot!
Haha! Ha-ha! Ha-ha!"

Samtang nagkamulong...
(Butang pareho niini
dili ra kaayo mahinungdanon
apan ang kadaghanon ug kalidad nga susama niini
kay sa matag pamilya dako’ng mahinungdanon.
Kita mismo’ng ginikanan ang makahulma
sa padul’ngan ug maayo’ng kalampusan
sa atong mga anak. Gipanghinaut ko lang
nga kini magapadayon) magapangidhat ang gugma--
managkatawa ang kasingkasing
iniwagan sa malamdagong ugma.

Copyright © 2012 by Nhejzheen

Dibuho - drawing


No comments:

Post a Comment

Salamat sa pagbasa, higala. Ingna kuno 'ko kung unsa ang imo'ng ika-estorya. Ug suginli unya pod 'ko kung unsa ang imo'ng gusto'ng ipadayag o i-sugyot nganhi. Bililhon kaayo kanako ang imo'ng ikasulti. Palihug ayaw unya kalimot sa pag-JOIN ug/o SUBSCRIBE sa akong blog. Salamat kanimo, kababayan!

Mahinungdanon: Kung anaa man ugaling ako'y nahimo'ng sayop, typographically, o unsa ba dinha, i-awhag unya palihug ang ako'ng pagtagad. Dako kaayo'ng ikatabang ang imoha'ng pagsugilon, ug dugang pod usab kini nga mapausbaw ang ako'ng katakus sa pagsulat. Daghan kaayo'ng salamat!