Sunday, December 16, 2012

12-21-2012: Adlaw sa Hudyaka

12-21-2012 sa Mayan Calendar: Katapusan sa Kalibutan
December 12, 2012

Basi sa Mayan calendar,
sa Disyembre kawhaa'g usa,
tuig sa kawhaan ug pulo'g duha,
adlaw'ng Biyernes:
ang kamot ug tudlo sa orasan,
daw mo-ungot ug moyugyog sa kalibutan;
mogun-ob sa matag-usa;
magkaguliyang! 
mawatas-watas - tawo, hayop, bukid - tanan!
wala'y mahibilin--
diyosnon man,
wala'y tinuho-an,
wala'y dinapigan,
sulogu-on man ni Satanas--
wala’y pili,
ang tibook lumulupyo--
managhilak sa kalisang;
manago sa kahadlok;
managduyog sa pag-ampo (sama sa manaygunay)
sa tingog sa kahitas-an nga hilabihan kalanog ug
sa tay-og nga hilabihan kakusog;
managan!
manggawas! 
mananap nga sukad wala pa hikit-i;
motuybo, molampurnas ug
magpangka tubig ug yuta;
dili tsunami,
dili linog,
dili bagyo,
dili turnado,
dili boto sa bolkano,
kon di’ gubat sa tanang katalagman!
bisan pa'g tuk'han
ang taknaan,
matag segundo…
wala na gayud kita'y mahimo
kung maabot ang takna
sa panahon sa hudyaka.

Copyright © 2012 by Nhejzheen

- kini bunga lamang sa ako'ng pagkamabalaknon :)



No comments:

Post a Comment

Salamat sa pagbasa, higala. Ingna kuno 'ko kung unsa ang imo'ng ika-estorya. Ug suginli unya pod 'ko kung unsa ang imo'ng gusto'ng ipadayag o i-sugyot nganhi. Bililhon kaayo kanako ang imo'ng ikasulti. Palihug ayaw unya kalimot sa pag-JOIN ug/o SUBSCRIBE sa akong blog. Salamat kanimo, kababayan!

Mahinungdanon: Kung anaa man ugaling ako'y nahimo'ng sayop, typographically, o unsa ba dinha, i-awhag unya palihug ang ako'ng pagtagad. Dako kaayo'ng ikatabang ang imoha'ng pagsugilon, ug dugang pod usab kini nga mapausbaw ang ako'ng katakus sa pagsulat. Daghan kaayo'ng salamat!