Friday, November 23, 2012

Niining Ako'ng Nahimutangan


Niini'ng Ako'ng Nahimutangan
November 14, 2012

Niini'ng ako'ng nahimutangan
(Naaninaw ko ang nagsingabot 
Nga ulan nga wala'y kahumanan)
Gidag-uman sa pagbati'ng pait
Pa sa kinabuhe'ng kawad-on da,
Ug nganli ang hingpit nga pag-antus,
Dili ko igkompara, labaw pa!
Kasingkasing ko imo'ng gitigbas;
Napikas, ug: nikagay sa hilak,
Nadugmok sa luha. Bisan pa ug
Imo'ng yam-iran, yatakan - duslak
Niini'ng dughan - kansang kasilag
Wala'y nahimutangan tungod kay
Ang gugma ko kanimo tunhay.
  

Copyright © 2012 by Nhejzheen


- a sonnet

No comments:

Post a Comment

Salamat sa pagbasa, higala. Ingna kuno 'ko kung unsa ang imo'ng ika-estorya. Ug suginli unya pod 'ko kung unsa ang imo'ng gusto'ng ipadayag o i-sugyot nganhi. Bililhon kaayo kanako ang imo'ng ikasulti. Palihug ayaw unya kalimot sa pag-JOIN ug/o SUBSCRIBE sa akong blog. Salamat kanimo, kababayan!

Mahinungdanon: Kung anaa man ugaling ako'y nahimo'ng sayop, typographically, o unsa ba dinha, i-awhag unya palihug ang ako'ng pagtagad. Dako kaayo'ng ikatabang ang imoha'ng pagsugilon, ug dugang pod usab kini nga mapausbaw ang ako'ng katakus sa pagsulat. Daghan kaayo'ng salamat!