Saturday, August 25, 2012

Pinagmasdan Ko si Iking



Pinagmasdan Ko si Iking
August 21, 2012

Saan kaya ang punta?
Ano kaya ang sadya?
Mukha niya’y kaka-iba:
Malalim ang paningin;
Tumingala 'lagi sa langit;
Naglalakad ng pa-atras,
Paikot-ikot sa kanto,
Para ba siya'ng nalilito.
Hindi kaya siya'y baliw?- 
Umiiyak at tumatawa;
Kinakausap ang hangin,
Hindi naman pinapansin.
Awiting kay dati inaawit
Na wala namang lirikong
Mabanggit o kaya melodiya
Na masutsot - kahit saglit.
Hanggang ngayon...
Pinagmasdan ko si Iking.



Copyright © 2012 by Nhejzheen

No comments:

Post a Comment

Salamat sa pagbasa, higala. Ingna kuno 'ko kung unsa ang imo'ng ika-estorya. Ug suginli unya pod 'ko kung unsa ang imo'ng gusto'ng ipadayag o i-sugyot nganhi. Bililhon kaayo kanako ang imo'ng ikasulti. Palihug ayaw unya kalimot sa pag-JOIN ug/o SUBSCRIBE sa akong blog. Salamat kanimo, kababayan!

Mahinungdanon: Kung anaa man ugaling ako'y nahimo'ng sayop, typographically, o unsa ba dinha, i-awhag unya palihug ang ako'ng pagtagad. Dako kaayo'ng ikatabang ang imoha'ng pagsugilon, ug dugang pod usab kini nga mapausbaw ang ako'ng katakus sa pagsulat. Daghan kaayo'ng salamat!