Friday, August 24, 2012

Bugtong Paagi



Bugtong Paagi
August 02, 2012

Makapahagikhik kanako
‘Ning mga pulong sa gugma.
Botbot nga susama niini:
“Kab-oton ko ang bulan
Ug mga kabitoonan,
Ug igasa ko kanimo, ‘day.”
Dili ba kaha kasakit
Ug kangitngit mao’y idalit?
Halok didto, suntok ngari.
Kung buot hunahunaon -
Sumbingay’ng balaknon,
Apan, hag-as ba?
Daw susama sa pag-inum sa baso
Diin kawad-on mao’y sulod;
Kansang baso ang panudlanan, 
Ug dangpanan sa kasubo, maunlod.

Kapila ko pakli-pakli-a,
Basahon kalabot sa gugma.
Apan kawang lang,
Oras ko’ng may kinutuban,
Sa dili madugay,
Mga luha ko’ng nagadagayday,
Lawas ko mabanlas,
Ug mapapas niining kalibutana.

Busa, Dodong…
Unsa pa ma’y gipaabot?
Saka ka na kikilos kung
Kailan huli na ang lahat?
Kung gugma mo tunhay:
Isugilon, ipabati, ug ipakita.
Dasmag! Bahala pa’g madam-ag.
Wala’y kahadlok. Padayon!
Kab-ota kining mga palad ko,
Biraha, pislita, hapuhapa, hagki...
Hangtod sa maangkon mo kining kalag ko.



Copyright © 2012 by Nhejzheen

No comments:

Post a Comment

Salamat sa pagbasa, higala. Ingna kuno 'ko kung unsa ang imo'ng ika-estorya. Ug suginli unya pod 'ko kung unsa ang imo'ng gusto'ng ipadayag o i-sugyot nganhi. Bililhon kaayo kanako ang imo'ng ikasulti. Palihug ayaw unya kalimot sa pag-JOIN ug/o SUBSCRIBE sa akong blog. Salamat kanimo, kababayan!

Mahinungdanon: Kung anaa man ugaling ako'y nahimo'ng sayop, typographically, o unsa ba dinha, i-awhag unya palihug ang ako'ng pagtagad. Dako kaayo'ng ikatabang ang imoha'ng pagsugilon, ug dugang pod usab kini nga mapausbaw ang ako'ng katakus sa pagsulat. Daghan kaayo'ng salamat!